Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, April 3, 2010

baby and me

hahaha..jgn slh tafsir ye..td bertarikhkan 3.4.2010,aku bersame2 bapak tercinta dan adik aku g tesco kat slayg..tesco extra..well,teka spe aku jumpe?aku jumpe hanif..erm..walaupon kteorg sme2 dlm 1 organisasi penganas..opss silap pengawas..tp honestly,nver like him..hahahaha..sori anep..aku g cri adek aku.then aku ternmpk dvd baby and me!!*exicted gler..aku pon amek n tgk harge dlu..tuh yg penting..hakhakhak..harge nyer yg mampu tuk aku bli..n decide..WAJIB BELI..hahaha;D..tp x taw ag bler nk tgk..sbb kt umh ni..wat mse skang la..aku jer yg ske tgk citer korea..adek aku,ifah n mak aku x ske..m'jge ati..hahaha..bjet jer..huhu~~

p/s; isnin ni kot..klo free la..yeye

No comments: