Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)

Friday, April 16, 2010

macam mane nih..blurr~~


http://emo.huhiho.com
macam maner nih..semejak dapat taw yang aku dpt matrikulasi teknikal pahang..aku cam xtaw nk g ker x..klo ikut plan asal..memang xnk g..sbb aku xnk jd mcm kakak aku..lgpun ma nk aku msuk uia..aku x kesah pon sbnrnye blajar kat mne..janji sambung blajar la kann..2 yg aku harap la..time ayah balik..aku g r taw yg aku dpt kt pahang then ayah ckp cm dier nk anta je..aku pon terfikir la..ayah ni btul ke?..kan ma nk suh msuk uia..then ayah tnye aku soalan yg turut menjadi persoalan kat aku..erm ayah tanye..kalo dh dpt matrik..dpt ag ke upu?? haa la..aku pon terfikir same..bukan aper..tkut la..kite tolak tawaran ni..pastu ttibe kite x dpt upu macam maner? mcm izyan plak..dier plan g jer..then result upu kuar..klo dpt g upu..klo x dpt stay la kan..tp mslh nyer kt sini..nnt duet pendahuluan burn!!burn taw x??aku ni dh la sgt2 syg duet..duet org xla..duet aku,aku sygg..agaga;))

p/s: duet mase skang amat berhargee taw..hahaha;p*kate2 seorg penggagur..ahaks;))http://emo.huhiho.com

No comments: