Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)

Sunday, April 18, 2010

nape sombong??

http://emo.huhiho.com


kt kem dulu de la bbrape budak laki ni..oppss..silap..wira ni yang selalu kate aku ni sombong..nape deorg kate aku sombong ek?dis is juz bcoz..bler deorg tgur aku x sapa blik..well,itu adalah kerana aku rse cm segan nk mati  http://emo.huhiho.comagagaa;)) kengkawan yang knal aku msti terlopong bace..hahaha;p mun segan??mne leh caye nih..hahaha;p aku sgt segan klo kne tgur dimana byk jantan..opss lelaki dikeliling..hahaha;p lagi2 yang aku x rapat..ahaks;))

bukan aku xnk tgur tp ade bberape kmungkinan kat sini yer..sile jgn salah faham dgn saye..


  • aku taw dier tgur n pggil nme aku ssaje jer..xde benda pon
  • aku sgt segannn okeyh..hahaha*tipu..
  • tgur bler ramai giler lelaki n aku akan jd hot sekejap..n aku x ske *perhatian* yg aku xnk n x pinta..agaga;))
  • sbb aku akn rse cm aku ni sgt murah disitu..haha;p kite bkn rapat sgt pon..
  • tak bpe nk dgr dier tgur..ahaks;)) pdhl wat2 x dgr..
  • last skali..aku rse senyum aku yg menawan nih*tiputipu..sile jgn percaye..ahaks:))sudh cukup untuk sapa dier blik..haha;p

konklusinya disini aku x sombong yer..aku de byk alsn y aku x tgur blik..hahaha;p sile jgn kecewa*weyh..bjet ko hot ker..ngee~taw tidak...jd sile la jgn tgur klo xde benda yer..aku kan pemalu..hahaha;p

p/s: aku sgt x suke teka-teki..sile berterus-terang smbil menjge hati yer..hahaha;p

6 comments:

cik anis said...

mun,ko kene tag..jwb tag kt blog ak..huhu

syue said...

HAHAHAHAHAHA. mun mun. ala mun, muka kau masa first time kenal NAMPAK sombong. nampak jela ;) tp lama lama bole layan gk. kau kan gilaaa. GILAA ;DD

syue said...

mun, aku letak nama kau kt entry baru aku. baca tau. AHAHAHAHAHAHAHAHAHA

munirah dianuddin said...

anis:okeyh..

syue:yer ke nmpk sombong..hahaha;p x sgke yer..huhu~

m.u.T.i.a said...

hahah btol gak uh aq setuju ngn syue
tp 1st tyme aq nmpk coz aq bjet ko adeq k.hazy aq lyn jek hha

munirah dianuddin said...

jujo sgguh tuu..haha;p yer ke?ermm..mayb sbb dulu kan cm de gap between insider n outsider..hahaha;p tp skang x sombong kann..huhu~