Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, May 8, 2010

perdana menteri membuat pertemuan;))

ingat tak entri semalam nih..well, plan 2 banyak yang jadi daripada yang tidak..aku jumpe dayah n syida harini..damn..rindu giler dierorang;)) tapi aku tak jumpe aini..cik gigi arnab tuh..rinduu ko..sob2 http://emo.huhiho.com monyet ni cm over je kann..tapi 2 la perasaan aku..sedih doe..huhu~ nak wat camne kann..takleh nak jumpe due-due skali..kena pilih satu jer..n aku telah pilih nak jumpe syida..tapi most plan 2 jadila kann..alhamdulillah;))

pagi tu kuar umah kol 10.30pagi..after makan breakfast yang ma aku masak..aku terus g umah dayah..ma dier nak hantar g lrt kat melati tuh..waa..dah lame tak jumpe mak dayah..agak terharu biler mak dier asyik tanye bile aku nak datang umah deorg..aku sumpah terkejut giler bile tengok perubahan kat dayah..wow! dier dah makin feminine la..cantekk;)) kalo sape yang dah lame tak jumpe dier mesti terkejut biler tengok dier..HAHAHA;DD http://emo.huhiho.com cam monyet ni..cuma okeyh monyet ni over sangat..ahaks;p

sampai kat mid dalam kol 11 lebih..terus g wayang nak beli tiket..kalo boleh nak sampai cepat kat umah..nak amek ifah la..well..kiteorang tgk citer furry vengeance *sile jangan suruh aku sebut..hahaha;DD time beli tiket pon kteorg ckp..akak..nak citer furry vegeee..pe ntah..haha;p akak 2 pon angguk je..paham la tuh..hahaha;DD

well citer ni klakar giler la weyh..korang patut tengok..haha;DD

waktu balik 2 aku cakap korang *pe tuh..teruk giler bm aku..memang cam tin sardin la kan ktm tuh..bayangkan..tangan pon susah nak angkat..yela nak salam ngan syida..aku n dayah turun kat kl sentral..syida trus ke rawang..waa..rinduu la saat kite bersame2..hahaa;DD saat dayah cam kebulur x makan bape hari..hahaaha;p kelakar lahttp://emo.huhiho.com

dayah ni jenis dier cakap lepas taw..tu je yang tak berubah..haha;p otw balik tu kan naik lrt..aku n dayah berlari-lari naik tangge nak kejar lrt..pastu de la suare2 sumbang cm kutuk2 blakang kan..peduli hape aku..janji cepat sampi umah..kesian ifah;p kat dalam tren 2 ade sepasang kekasih la http://emo.huhiho.com okeyh..couples 2 xla sampi kiss cam monyet ni..
ttibe laki tu cakap pe ntah..pastu dier tanye awek dier..hari ni hari khamis or jumaat ek? aku cakap kat dayah*berbisik la.. 'psstt..mamat 2 tak solat jumaat ker..boleh je tanye arini hari pe'..then dayah jawab *tanpe berbisik yer..'huh..solat jumaat ker..ade plak orang solat jumaat pakai cardigan'..hahaha;DD pastu couples 2 trus senyap beberapa minit then sambung balik bual..nasib ko la bro..hahaha;DD

p/s: gembire la semalam;))

No comments: