Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 20, 2010

bufday gurl..

ehemmm..diumumkan bahawa hari ni bukan hari raye..agagaga;p wat lawak bangang lak ppagi ni..

well..sebenarnye ri ni hari jadi due 3 org kawan saye..kawan kot..kite kawan kannn??agaga;)) ni kawan2 aku kat fesbuk la..yang lain..minx maaf,terlupe kot..ahaks;)) jom nyanyi lagu happy birthay ssame untuk tiga anak dare yg dh tue ni..mereka adalah....
  • anis roduan
  • my syggg, adlin mastura
  • n timbalan ketua kompeni delta, sharifah fatin nazihah..

untuk pengetahuan korang..deorg ni byk la memori yang baik n x bpe baik ngan aku..hahaha;p

1st skali anis roduan..aku sure sume budak2 semteg batch aku knl dier..well,sape x knl dgn pkp garang sorg ni kannn..agaga;))*sori yer anis..well,to b onest la..smsa menjadi balaci aka pengganas..silap,pengawas kt smteg tuh..aku x penah suke dier..ade byk la reason pd mule nya..diantara nya ialah perjumpaan yg kdg2 xde pape tu yg berbyk kali deorg wat tuh..huh!membazir mase aku jer..hahaha;p jujo la plak..tetapi korg penah dgr x ungkapan..xknl maka x cinta? aku bukan la dh jatuh cinta ngan dier..of coz not! tp smnjk aku tau yg dier xla se'bad' yg aku sgke..n dier nyer blog byk ajar aku n bukak mte aku..terutame on mr.N..well,anis thanks 4 dat la..aku x tertipu.. aku ase dis girl was juz okey at the end!agaga;))sori byk kutuk ko..

2nd ialah cik adlin sygg..agaga;))dier ajak aku kawen kt thailand..haha*sile jgn salah faham bukan lesbian yer..hahahaha;DDD..aku kenal dier time aku g plkn..kat tempat bernama terkok la aku knl dier..korg nk taw..bile dier ngan kawan2 dier iaitu aliya bb n chain gelak..wau hebat..wau wau hebat hebat!hahaha;p macam nk cite 1 kem cite deorg tuh..hahaha;p rapat ngan dier..rapat ker??hurm..bole la..time nk hujung2 dh..slame tuh keteorg salu la wat amal jariah bersame iaitu mengutuk beramai2 http://emo.huhiho.com..hahaha;p aku nini izyan n aini..deorg dier chain bb n aliya..mengutuk mmg best la kannn..trutame biler ngutuk cikgu 'syg' n anak dier tuh kann..hahaha;p

3rd ni ketua kompeni delta..aku bkan delta..aku bravo hahaha;p promote sket..ahaks;))ermm mule2 naik bas dr selayg,aku duk sblh dier..tu la cre nyer kami mgenali..well,x byk psl fier ni sbnrnye..tp dier seorg yg ayu lemah lembut n cantek..ngee~~

p/s: hargailah hari ulang tahun korg yer..walaupon setahun skali..ptut bersyukur bukan 4 tahun skali kan..sob2.

p/s/s:  http://emo.huhiho.com sori la yer..ssape yg terase..sbb aku hanye luahkan pe saje yg terbuku di jantung..agagaa:))

2 comments:

anis madu said...

hoho.
takpe..
idup kat semteg mmg prlu dkutuk.
tp skang da x da..
hahaha.

btw,thanks 4 da wish.

munirah said...

haha;p ur welcome..