Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Monday, April 5, 2010

comelcomelcomel


comel kannn..ngee~bru lps tgk baby and me..comel sgt this baby..dier sgt pandai berlakon taw..time dier nk pisah ngan bapak dier dlm citer ni..dier menagis nages..sgt pandai berlakon even dier bru je baby..1 day if i had one..nk yg comel cmni gak...agak2 comel x anak aku?huhu~


ni plak bpk kpd baby tu..hensem+cute..pewwittt..ngee~*mke gatal..hahahaha..boleh korg imagine..umur bru 18..still sekolah..parents plak ttibe ghaib ntah ke mana then korg kne jg seorg baby..huhu~walaupun baby tuh cute..agk2 sng x...ishish..xlh bygkn klo aku kne..HAHAHAHA;D

No comments: