Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Monday, April 5, 2010

munirah zaini

well..nk upload gmbr dier..tp pyh btol..bruu ag kan..cm pening sket..huhu~td on9 fb..n de friend request..*bkn nk kte aku hot..org tu ialah munirah zaini!lme x jumpe..huhu~dier bertambahtambah lawa..pewwittt..

nk kisah kat korg..cmne aku lh knl this munirah zaini ni..awal pengenln cm bad sket la..huhu~knl kt sek agama..time tuh aku bru jer pindh gombak dr kajang.*ttibe rindu plak kt bdk2 kt kajang tuh..ape r kbr ye..ish2..dh melancong r palk..hahaha..smbung blik..msuk jer sek de exam tgh tahun..unlucky sgguh aku..aku dpt no bpe ntah..xla corot sgt..yg pasti bkn 1 la..hahaha..taw x spe dpt no 1?jengjengjeng..spe ag..bdk pandai munirah zaini ni laaa..pas2..blajar punyer blajar..dh nk exam akhir tahun..n result kuar..ustzh aku ckp cmni..kali ni dpt no 1 pon munirah jgk tp bkn munirah zaini..munirah dianuddin..huhu~terkejut beruk aku..yela.sedar dri ini tidak la pintar mne..huhu~

conclusion of the story,jgn mudah give up okeyh..kdg2 kite di atas n kadang2 kite kt bwh..bler dh kat atas jgn la trus mendongakkn mke..berlagak..pndg2 la bwh..bk kate pepatah..jadi la mcm padi,makin berisi makin tunduk..

sekian..

No comments: