Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 13, 2010

kawan teman friends

kawan..ermm kt dunia ni aku de ramai kawan..mcm2 jnis ade..ckp jer..kawan makan kawan pon de gak..ish2 pe la nk jd kt dunia ni kann..

nape ttibe jer aku terpggl nk tulis psl kawan nih?hahaha..sume mule ngan aini yg dh lme x txt...ttibe dier hanta text psl friendship ni...

i met u as a stranger,i love u as a friend,as long as the world stands,our friendship never end, true friend never split, even if we do..someday we will meet..

ily n miss u my dear!hahaha;p rindu kt bbudak kem n him..winkwink..dh gatal skjp..1 minit 2 minit..keyh..lpekan dier..hahahaha;p then text ni aku forward kt din..walaupun biase dgr n dpt..tp sdikit terharu plak..

sahabat bukan macam skateboard..belum main gilap,dh main pijak
sahabat bukan macam bulu tangkis..mle2 pegang dh main,pukul
sahabat bukan macam bola sepak..belum dapat kejar,dh dapat sepak..ish2
sahabat diibaratkan seperti ragbi..belum dapat rebut,dh dapat peluk erat2..
sahabat macam jari.. luka nya sembuh sendiri..hilangnya tiada peganti

jd aku nk la de kawan yg diibaratkan mcm main ragbi..lg best klo dpt type cm jari..hilangnya tiada peganti..
huhu~kawan2 yg aku syg n syg aku slame nih..thanks sentiasa de ngan aku sush n seng..sygg korg..

   
kawan smpi kiamat yer..ngee~ 

No comments: