Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Monday, April 12, 2010

The best keeper ever!

klo bce entry ni..agak2 psl sape?haha;p lately ni bz sket..mgemas umh yg cm tongkang pecah tu..last saturday tgk football between kedah n n9..yeye..sume taw yg n9 mnang..watever lah..KEDAH kasi change jer tuh kat n9..hahaha;p *org yg xlh trime hakikat mmg cmnih..hahaha..asal aku smgt sgt nk membela kedah ni..well,untuk pengetahuan ssiape yg membace la..aku ni anak jati kedah taw..haaha..dilahirkan di kedah darul aman..tp stakat lahir jela kat sne kann..ngeri klahiran tuh bnyk sgt memori la...okey2..berbalik kpd entri ari ni..keeper terbaik 2 mesti lah


HELMI eliza elias..yey..dier msti terganggu sbb bola dier x msuk..tp dier still the best..tgk la cmne dier jage gawang gol kedah dr d bolosi..*btul ke gawang ek?hahaha;p..pape pon..akan still support kedah..go go chayok!!ngee~

time break tuh..spe ntah laki tu ckp la yg de contest pantun..pemenang akan menerima sebuah LATOP!aku sgt teruja mendegar..dgn pantas nyer..trus bukak latop..nak o9..ngee~then aku bg text kat dora

aku: dora,leh tolong x?wat kan aku pantun..*dier kan pemantun sekolah..msti bgos nyer pantun yg dier wat kann

dora:pantun pasal per?

aku:pasal kedah yg HEBAT!

dora: zaquan n aidil hebat berlari
         khairul n badrul mencari bola
         walaupon penah menjadi victory
         kedah berjuang inginkan piala..
*hebat x pantun dier?hahaha;p

aku:k2.. thanks..btw,ko tgh tgk gak ker?

dora:haa..sebok jer..

aku:sokong kedah taw*mencapap jap..ngee~

dora:aku sokong team yg hensem..*sah..sokong n9 ah tuh..ni sume gara2 twin yg hensem tuh


aidil zafuan n zaquan adha la..spe ag..hensemmm kan dierorg..ngee~ish2 xlh sokong dierorg..msih bengang ag nih...huhu~

moga2 nxt time kedah akan msuk final ag..and menjadi JUARA! yeah..

sekian~

No comments: