Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)

Monday, May 10, 2010

happy birthay sayangg;))

entri kali ni pendek je..entri ni khas buat hafiza atiqah 


tak mampu r nak beli yang ori..hahaha;DD ni je yang aku mampu..wat entri khas tok ko..*sesape nak jugak sile inform yer..hahahaah;DD http://emo.huhiho.commonyet ni yg wat nanti..haha;p sape suh ko angguk je keje..ahaks;))

pesanan wat cik hafiza tercinta: http://emo.huhiho.com
  • jage kesihatan elok-elok..jagan wat benda yang leh wat ko tambah sakit *caring kan aku?hahaha;DD
  • kalo ko rase ko patut go on je ngan 'si dia' okey je..klo tak..jangan pakse trime dier *ko 2 sape ek..nak nasihat org..bercinte pon x..hahaha;DD
  • semoga berjaye dalam hidup;))
  • semoga allah merahmati hidup ko..
  • lastly, jangan putus kawan keyh;)) contact2 la aku nnt;))
sekian sahaja;))

3 comments:

syue said...

haa mun. bday aku pn kene ade entry cmni gak ;DD *tak maluuuu,hahaha

wawa said...

waa, dpt kek bebetol tuu i pong naa! :D

mun said...

syue: okeyh2..3.6 kalo aku de mase lapang aku wat okeyh;)) jgn risau..klo x wat entri..aku wish pon oke kan;))

wawa: dapat kek 'google' je lah..hahaha;DD tapi kena g taw r bufday biler;))