Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, May 6, 2010

perdana menteri ke-2

siapakah perdana menteri ke-2?haha;p jap..pkir..ermm..Tunku Abd Razak kann?haha;p kalo salah sile inform yer..*teruk la pompuan nih..perdana menteri pon dier x ingat..ish2..ape nak jadi ngan budak budak zaman sekarang ni..teruk sume nyer;p HAHAHA;DDhttp://emo.huhiho.comxyah kate orang cik mun oii..ko la tuh;p

yeye..betul..hahaha;p sebenarnye aku bukan nak citer pasal perdana menteri..tajuk entri 2 boleh diabaikan..hahaha;DD

esok merupakan hari yang bz bagi aku..arini pon dh cukup tungang langgang hidup..esok..aku rase pengsan kot..http://emo.huhiho.com hahaha;DD

nape agak-agak nyer yer..ni plan tok esok;p
  • nak kuar jumpe syida zaini!n dayah n syakira;p*tapi x confirm ag kat ne..syida dah nk g matrik isnin dpn..sok je dier free..sob2..rinduu' "____"
  • cik arnab dari perak nak turun kl..dier nk amek kakak dier kat uitm s.alam..aku nk jumpe dier! rindu doe kat gigi arnab tuh;) n spatut nyer mr.gemok *xyah cakap org gemok la..ko pon same..bwk dier..tapi p.cik 2 de hal plak..xtaw la camne;p
  • b4 kuar kena makesure keje2 kat rumah settle seperti kemas bilik tu..akak nak balik..sidai kain, basuh pinggan *aku kan maid sementara kat umah..hahahaha;DD
  • pastu cam biase kol 5 nak amek ifah
  • b4 maghrib dh kena sampi uia pj..amek kakak..ayah de meeting mlm tuh..dinner kat pj yeah;)) *ma kate murah kat akak pny cafe tuh;)) x taw la kbnrn nyer..ma yang byr kann..ahaks;))
keyh..skarang korang bayangkan..aku yang x tdo ag nih akibat tertdo after maghrib tadi ni..boleh bgun pagi2 esok x..bler bgun muke aku mseti cam monyet nih http://emo.huhiho.com aku nk kena confirmkan dulu dgn syida, dayah, kambing..silap..syakirah, aini..woah..ramai nyer;p ala2 perdana menteri gituu..hahaha;DD


p/s: pagi tadi ma kjut pagi-pagi ajak g uia pj wat rayuan..kalo naseb baik dapat..kalo x..uitm seri iskandar..here i come..ngee~ma betul2 mau anak dier blaja situ..

p/s/s: teringat kate-kate abg raja..'blaja kat mane pon same..bukan masalah tempat blaja tu..tapi masalah kamu'..kamu yang menetukan;)) camtu la lebih kurang..

sekian

No comments: