Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)

Thursday, May 6, 2010

perasaan saye?ermmm;p

ni tag ke dua aku dapat semenjak berblogging nih;)) aku dapat dari blog asma' dimana..*cehh..ayat..dier dapat dr blog iman sile jangan tny mane iman dapat..haha;DD aku x taw;p

1. ADAKAH ANDA HAPPY SEKARANG ?
ermm..ntah la *aku bru prasan lately suke sangat jawab soklan dgn 'entah' cam tak elok je jawab cm 2..aku happy(:

2. KENAPA ANDA HAPPY ?
sebab aku dah ikut pe yang ma aku nak..dier nak aku wat rayuan kat uia..i'm happy when she are;)) *anak mithali...HAHAHAAHA;DD
 
3. APAKAH BENDA YANG BOLEH BUAT ANDA HAPPY ?
biler de benda yang wat aku happy la..*ape punyer soklan daa;p

4. PERNAHKAH ANDA MENERIMA TAG ?
1st tag dr syue, anis, n bahiyah

5. NYATAKAN WARNA YANG ANDA SUKA ?
suke warna biru n hijau *nampak x betapa saya suke warna tu..haha;DD

6. BERIKAN 6 ORANG YANG ANDA MAHU TAG. SILA BERITAHU KEPADA ORANG YANG ANDA TAG SUPAYA DAPAT RESPOND

7. NYATAKAN SIFAT ORANG YANG TAG ANDA. BUAT DALAM BENTUK ESEI.
orang yang bagi tag ni ialah asma' syakirah..dier anak kepada ustaz zul..dulu b4 dier duduk umah baru dier 2..dier tggl dkt umah aku..kat kuarters smk sg.pusu ni la..asma' ni sopan n baik je kann;)) *biler agak nyer nk jd cm dier yer..hahaha;DD..pstt..asma'..sile jangan kembang yer;))
 
p/s: taw x..skang kol 1.30am n aku dgr somethg kat luar rumah..kat ngan dapur..seram http://emo.huhiho.com

2 comments:

asma' said...

hahaha, dah kembang dah hehee ;P

mun said...

hahaha;DD 'seikhlas hati aku memuji'..haha;p