Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, June 3, 2010

malas

setelah lame tak update blog gare-gare laptop yang rosak + masuk uia..jangan ditanya sape rosakkan laptop tuh..hahaha;DD *nampak sangat aku.. aku pon xtaw camne leh rosak..takleh bukak lansung..so kena antar repair tok format balik..alhamdulillah..dah sihat dh laptop ni;))

duduk kat uia bosan nak mati..kelas start nxt week kot..ntah la..pening dah..dulu kat sekolah sume kena suap..nak watpe jap g..pas2 kena watpe..nak check result kat ne..sume2 tu lah..tapi skang ni sume nak kena cari sendiri..haha;DD aku dah la malassss nak mampos kuar dari mahallah..ni adelah kerana..kena pakai baju yang labuh sampai ke lutut..pas2 kena pakai socks..due2 ni aku sgt malas nak wat *tok kebaikan jgk ngek..hahaha;p 2 la..mmg tok kebaikan kite..tapi kenapa ade perasaan camni ek?ermm..x kuat iman la ni..hurmm disebabkan aku yang sangat malas ni..maka kalo aku nak kuar aku sarung je jubah..jadi tiap2 kali kuar dr mahallah..aku mesti nak balik cepat2..panas doe..pakai double..pemalas nak tggl t-shirt kat dalam..2 la akibat nya *sile jangan contohi aku;p

juga gara-gara bosan di uia lah..aku balik umah..kalo ddk uia makan kena sendirian berhad..balik umah..sure2 free makan..haha;) aku sangat pemalas okeyh..ni pon sebenarnye malas nak update blog..haha;p malas ag..maka nya tajuk entri ni ialah malas..malas kan aku nak pikir tajuk entri..hahahaha;DD

p/s: aku dpt 2 year programme;( keredhaan

2 comments:

Melle Abadi said...

redha membawa bahagia, cewahhh HAHA

Syue said...

mun, pehal kau dpt 2 years weh? ;)