Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, March 24, 2011

giler korea .

assalamualaikum :)

lame rasenya tak berblog :D haha ( padahal baru semalam tak tulis ;p ) haha. okeyh back to the topic :D haha giler korea ? okeyh giler korea or lebih senang cakap demam korea nih dah lama menular di kalangan para remaja (okeyh! bahasa melayu aku A- so what kalo aku nak mengpractickkan ape yang aku belajar an ? ) haha nobodody do care lah ;p HAHA okeyhhh sile jangan melencong ye munirah :) haha 

demam ni sedikit secara tak lansung tempias nye lekat lah kat aku an sebagai remaja beribawa nih :D haaha (tipuuu tuh ). biase nya mereka mereka nih (termasuk aku lah an ) akan suke giler kat 3 nih :

1. variety show :D
ape yang aku giler sangat nyer ? aku memang sangat giler kat laki nih : (sile perhatikan wajah tak kacak beliau )

yoo jaesuk :)

haha okeyh fine ! laki nih tak kacak :D haha tapi die kelakar nak mati sangat wokeyhhh! haha mule aku berkenalan ngan die biler kakak aku ajak aku tengok FAMILY OUTING :D ni superb BEST! aku ckp wooo! haha kelakar giler lah :D jaesuk punyer variety show mesti aku tengok..macam skarang ( cuti panjang nih ) aku mesti tengok FO tiap2 malam :D or Running man..lagi 1 variety show die after FO yang die mengacarakan :)

2. korean drama .
demam aku nih dekat drama-drama korea yang behlambak-lambak :D haha

jewel in tha palace :)

haa..ni first citer korea yang aku tengok :D time tuh dalam darjah 5 kotttt..tapi tak de lah giler korea..cume nih je lah :)

wonderful life :) citer yang best :D sampai skang ingt :DD HAHA

banyak kot citer yang aku tengok..ni dalam HD nih ade banyak citer tgh queue :D haha antaranya :

  • princess hours ( half dah :D )
  • coffee prince (half jugak :D )
  • cinderella man 
  • secret garden
  • sungkyuhkwan scandal
  • playfull kiss (done )
  • witch yoo hee
  • sassy girls
  • my girl
  • three dad 1 mom
haha maybe ade yang dah penah pon kuar kat TV tapi kadang-kadang an aku mane sempat pon tengok :D haha sian an ? HAHA 

3. idol :) 
macam aku lah..aku takde lah giler kat mane-mane group..cume aku sukeeee Daesung bigbang :D haha and once aku suke kot kat Siwon super junior :D 

bigbang :) due dari kiri tu lah Daesung :D

nape daesung ? sebab die pon ade dalam FO :DD HAHA klakar lah laki tuh :D comeeeelll je :) (okeyh! gatal :D ) haha

ramai nya si kacak ! auww ! HAHA ni super junior..and siwon yang atas kanan skali tuh :D

haha okeyh cukop lah dengan gatal aku ! haha ( jangan marah ye U ;) ) haha

ramai nyer orang yang demam korea nih biase nya mule dgn idol2 or dgn drama :) tak ramai yang suke tengok variety show macam aku (padahal! fo ngan running man je! ) haha 

ape yang membuatkan aku ttibe ye nak tulis pasal mereka2 nih ? ni mungkin adelah kerana ( sile ignore bahasa aku ) aku sekarang tengah bukak citer my princess and fo due2 skali :D haha and ttibe je kuar idea nak menulis pasal mereka mereka inih :D 

p/s hebat an aku leh wat keja byk skali HAHA :DD

sekian , avios :)

2 comments:

FJ said...

anda sangat HEBAT perghh dasyat. lupa lak nak gtau. STRONG HEART best gak. sumpah lawak.

munirah said...

haha aku taw aku hebat :D haha