Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Monday, April 4, 2011

ragam menjawab exam :)

sekarang ni entry aku sume nak pasal exam ea and uia an ? haha dah tu separuh hari kot aku dok sane :D haha 8pagi hingga 5 petang setiap hari di tv3 :D haha bukan ahhh.. kat uia :D haha owhh i miss marimar :D haha

okeyh sambung dekat entry ni okeyhh :D sile ignore kedadah yang aku merapu di atas :D

biler jage exam ni macam macam perangai aku jumpe :D lagi lagi exam paper history td :D hahaha giler lah ! ape yang deorang and lecturer deorg aim and target tak masuk kot :D

1.  mulut macam menjampi jampi sebab nak recall balik ape yang die hafal :D haha akak tu cam dah giler dah aku tengok..mane tak nye..aku jalan tetibe dengar die cakap hape ntah :D die try nk ingt lah an ? tapi dengan tangan tangan sekali die gerak :D haha

2.  tak bawak slip exam . okeyh student nih memang ngekngok :D haha dah la tuh leh plak die lupe no seat die..aigoo =,=' laki ni foreigner negro.. tapi time jawab tu macam tak runsing lah..laju je die jawab :D hebat ? tu tak taw lah an :D haha tapi an..atleast student ni tak la melanggok cam most of the students dalam hall tuh :D haha perhaps soklan die sangat susah (?) haha

3.  tenung sampai berlubang . haha ni aku hot gak ah :D lagi lagi student pompuan :D haha kalo laki tape ( gatal kau ! marah enchik tu kang ! :D ) haha kalo pompuan yang tengok memang macam nak telan aku pon ade kot..and bagi pandangan menyapah kat aku.. hello ! u ingt i nak sangat pandang u keh ;p haha

4.  toleh kiri kanan macam wayar urat leher terputus :D ini antara cara cara budak budak nih nak tiru lah ni.. haha nak culik idea orang bagai lah..ni budak2 yang memang masuk masuk bukak soklan tenung dalam dalam tuh :D haha memang tak taw nak jawab ape lah tu :D

haha aku rase tu je kot yang aku jumpe takat ni lah an :D haha

p/s budak first yang kuar dr hall exam tadi after 30 minutes kot lebih kurang :D bunyi cam hebat ? paper die kosong okeyh ! sehelai je lebih kurang die guna..mase diisi dengan merenung tajam ke arah aku ( okeyh tu tipuuu :D ) haha aku tak hotsetuf aku taw :p

sudah la ntok hari ni :) avios :D

No comments: