Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 17, 2011

family day :D

assalamualaikum :)

hari hari terakhir duduk rumah ni..makin seronok pulak :D haha maybe sebab i had my siblings coming home kot :) i'm glad :) last weekend, which is semalam dan semalam nye lagi :D hari sabtu pagi tuh, kiteorang satu family except ayah aku and adik aku muiz, pergi agrotek, hulu langat :D

bagi sesape yang tak taw, meh sini aku bagi taw :D hulu langat banyaaaaakkkk tempat tempat mandi manda sungai yang menarik :) and salah satu nya, di agrotek ni lah :)

biasenya setiap tahun pergi family day jauh jauh :D dan kali ni yang terdekat sekali lah kot (?) i guess :D kiteorang naik bas je walaupon dekat sebab ayah akan datang after die habis meeting angkasa :) and kiteorang balik dengan ayah lah since nizam nak kena cepat sampai greenwood :D

seriusly malas nak menulis :D haha mari kite tengok gambar okeyhhh :D

after the telematch kot (?) haha lupeee :D

time bbq :D lepas dah makan bosan tak taw nak watpe :D

telematch, game budakbudak kecik under 12 years old :D rase cam nak jadi budak je nak kutip gulagula jugak ! haha
with my sister, hazirah
me with ifah :D tak leh terjun men air kat tepi pon jadi lah :D haha
akak and ifah :D
bosan tunggu telematch nak start :D bergambar lah ape lagi ?:D

 

sebabkan aku jage anak m.cik ni, die and husband menang 2nd  game husband and wife :D haha
before terjun masuk air :D
ma, aku, and ifah :)
after mandi sungai :D

jungle trekking :D
balik jungle trekking singgah sini jap :D tapi aku tak mandi pon :( haha

otw back :D dah jalan rata boleh lah amek gambar :D

the view :D

tengok, nampak gigi :D nampak sangat SEJUUUUKKKK :D
bbq malam tu :D

jungle trekking 2 :D aku suke pict ni.. tapi akak cakap, aku tak pandai hambik ! aku peduli hape ? haha
owhhh sangat malas nak type :D haha ade yang aku upload and ade yang curik dari blog akak aku :D haha gambar same je :D watpe nak upload ye dok ?

p/s penat tunggu nak upload :( haha

3 comments:

Melle Abadi said...

bestnya mandi sungai dohh

m.u.T.i.a said...

haha kim slm kat yg tudong kelabu bju biru tuh :D

munirah said...

melle , sangat best lagi kalo tak period :D haha

mut : okeyh okeyh :D