Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 12, 2011

comeback .

assalamualaikum :)

woaaahhhhh dah lame tak update blog :D

aku dah cuti lah baru terasa nak update :D kalo kat pj memang tak lah an nak update, because of several factor :

  • internet lembab, jadi tak berapa rase nak online :D *cett;p fb boleh plak (?) haha
  • there's some prob happened and tak nak lah kantoi yang macam dah jatuh ditimpa tangga an ? :D owhhh ignore that -,-
  • tak taw nak tulis hape :D
well, my life isnt that boring act, cume sometimes aku jela yang rase boring and tak taw nak buat ape :D lumrah lah an manusia ? tak reti nak spend time dengan baik --'

waktu mula cuti sem haritu aku takde lah berapa nak produktif :D tapi surely, far away better than this :D aku pon tak taw lah ape nak jadi dengan diri sendiri (?) haha. maybe because of lately ni sakit belakang aku bertambah dasyat (?) ..ntah lah . hopefully aku akan lebih pandai manfaatkan masa dengan study ke :D haha

after paper statistic habes je, both roomate aku yang dah amek stat bagi aku buku stat dieorang ! yeay :D aku betul2 harap dapat QS as major aku kat gombak nanti :) one of my roomate, wawa cakap.. aku macam semangat sangat nak amek qs :D jadi die bagi buku tebal stat die kat aku :) owhhh lucky me :)

and yeahhh aku dah tak taw ape motif aku tulis ni sebenarnye, maybe as a starting post (?) maybe.. aku dengan ini isytiharkan, munirah akan menulis kembali :) *macam ade yang kesah* haha

slrpppp no point :D

p/s : ingat nak tukar url lah :D

No comments: