Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)

Friday, December 16, 2011

SALE !

assalamualaikum :)

okayhhh, sape tak suke sale angkat ibu jari kaki sekarang ! haha everyone loves SALE okayhhhh ! EVERYONE :) 


ya ya, especially yang berjantina perempuan itu :) makhluk ciptaan Allah yang punya 9 nafsuuuu tuhhh termasuk nafsu membeli belah :)

jadi sebab itu dengan ini, saya ehheeem *tetibe macam sopan plak* pon nak mengadakan sale jugak ! yeayyyyy ! tepuk tangan ramai ramai :D *okayhhh takde sape tepukkkk -..-

as u guys can see, kat belah kanan nih -----> atas bawah mane ntah ade fanpage HANDBAGS an ? okayhhhh 1st step, gi like dulu giiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;) *sambilkenyitkenyitmatagayacomel :D

ya ya ya jugak, it owned by me :) YEAHHH ! dengan baik hati nya, saya buat SALE jugak ! ye awak awak cantek comel sumeeee, saya buat sale :) mane ? do check it HERE okayhhhh ;)

p/s ushausha lah, kalo nak beli, saya SANGAT BERBESAR HATI :')


p/s/s dandan jeh guna sayaaa kan ? :D haha

4 comments:

Lee Reyn Kwon said...

*clappping*
okay , tolong tepuk dah !
huhu ;)

munirah said...

hahaha thank to youuuu :)

Cerita Saya, said...

Tahniah2.. Shopping byk2 dpt diskaun x? Heheh

munirah said...

haha didi an ? depends :)