Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Friday, April 9, 2010

menggagur

well pelik kan tajuk entry ni..hihi..cmni..skang ni aku cm addicted sket ngan contest2 ni..almaklum jela penggur..xnk la..duk umh sje membesarkan bdn n x gain pape profit kannn..jadi aku pon telah menyemakkan diri ni tok msuk beberapa pertandingan..ngee~

first aku msuk sbnr nye..100plus..well pertandingan ni sbnr nyer cm byk peluang..tp ntah la..ikut rezeki masing2 la jgk kannn..



2nd contest ialah cornetto contest..sbnr nyer mle2 xde niat pon..beli mmg untuk makan..then ternmpk iklan ni aku mule pikir..klo aku x keje y not aku msuk je this contest kann bukan payah pon..



well ice-cream coklat dier superb yummy..wee~lazat amat..mayb jgk sbb aku mmg jnis addicted sket ngan coklat..tp honestly..SEDAP..

n yg ketiga..aku msuk contest kitkat..aku nmpk iklan kt tv td..dier suh lawati..ehh silap..layari www.facebook.com/kitkatmalaysia..sng jer..bli kitkat then main game tuh..sangat senang bg seorg penggagur seperti aku..


well lebih kurg r ni..xde gambar latest dier plak kt google..p.cik,bler mau ksi update dey google ituh..hihi..x reti bersyukur tol anak dare sorg nih..ngee~

tapi ini semua bebalik balik kepada..nasib la jugak kannn..klo naseb aku o korg baik..insyaallah boleh menang..klo x jgn mudah give up..mesti de hikmah yang allah nk tunjuk kann*pahal ttibe leh bg motivasi plak ni..aishhh..kkdg musykil aku ngan dri sendir..ngee~

p/s:pape pon,wish me luck yer..;))

No comments: