Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, May 2, 2010

kebosanan disambung;))

pe punyer tajuk entri da..haha;p ngek tol pompuan ni pagi2..*pagi hape nye cik mun oii..dh kol 12 dh..haha;DD
okeyh..ape benda aku nk share nih..camni..aku bgun awal arini..then o9..wonder nape aku x update awal pg..haha;p xde idea la pagi2 nk tulis blog..jd aku berblogwalking la..pegi dkt blog BEN ASHAARI..

well,dier tulis pasal orang melayu yang kurang senyum..n dier ade citer pasal kawan dier la..okeyh bace sendri okeyh;)) sbnrnye aku cume nk ckp la kat sini..*meluahkan pendapat la kann..ingt x entri nih..cm2 la lebih kurang aku rase;)) kadang2..kite sebagai perempuan..takkan nak senyum je kat sesape kann..i meant guys la..nanti nampak sangat awak 2 murah..taknak la cam2 kann..tapi bukan ke senyum 2 satu sedekah?yup..seikhlas hati la kann..tapi camne plak kalo de guys yang ckp korg ni giler or cam whore je sbb korang asyik senyum memanjang..nak senyum 2 boleh..tapi berpada lah okeyh;))tapi biler senyum tu..ikhlas la cm  kucing nih;))

nampak ikhlas x?ahaks;))

keyh,malas nak ckp pasal senyum ni..sume orang de sebab and pendapat tertentu kann..aku cam sebok pkir nak mengisi masa lapang aku tiap2 hari ni http://emo.huhiho.com n i'm thinking of trying to improve my english..yes,terbaborabur kan aku pnyer english?ahaks;)) 2la aku nk kne memperbaiki nya..haha;p since aku dah berhenti keje..hahaha;DD ye syue aku dah behenti..macam mane? aku hantar je text kat dier yang berbunyi : cikros,saya taknak keje dah..sori;p *poyo je kann..hahahaha;p tp rse release kot..yeah http://emo.huhiho.com

p/s: ssape de idea ag macam mane nak mengisi masa lapang aku ni bolehla mengemukakan nye di link comment dibawah..sekian;))

1 comment:

Syue said...

hahaha. kau dah boleh pergi mampos kot? ^^.

mun jangan marah. ni gurau lembut je ni. hihihihi