Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 3, 2010

owh..sangat tertekan;(

ape yang aku tertekan sangat nih?ni sume gara-gara internet yang cm *tett* je lembabnyer huh;p tension aku..aku x taw la ape masalah nyer or masalah sape..tapi..dari petang tadi aku tak leh online fesbuk! macam mane nih?haha;p *cik mun oii idup ko ni ngan fesbuk je ke..ahaks;)) tentulah tidak kann..klo aku cakap yer..mau kena ceramah free dengan sesapa yang membaca blog aku nih hahahahaaha;DD *bajet hot jer..follower pun bpe kerat jer.. tak kesah la kann..anda yang sedang membace blog nih..thanks..i really appreciate u guys..tenkiu tenkiu..hahaha;p cam bagi speech menang award je..ahaks;))

Service Unavailable - DNS failure

The server is temporarily unable to service your request. Please try again later.
Reference #11.ce4b52cb.1272904953.73464ff 


ni la yang dier asyik tunjuk jer biler nak online fesbuk 2! masalah ni berpunca dari internet or fesbuk?sebab pikir balik kalo takde internet takkan aku boleh update blog kan?hurmmm..musykil

p/s: entri kali ni cam lain jer kan..haha;p ini kerana*poyo* entri kali ni xde monyet yang terkinje2 tuh ngan gambar..ahaks;))

No comments: