Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Monday, March 21, 2011

out and yumyum :)

harini mase lapang aku telah diisi dengan perkara2 yang agak bermanfaat :) time kasih cik hanani naser ye :) and u too mr.byul :) (tapi u tiap2 hari ) ngee~

okeyh the day start when cik nani pick me up at my house and we both went to UIA since she got her interview today and i decided to take her there (ehh cam tak kena je ) haha okeyh silap.. aku bawak die ke ofis CFS , die bawak aku ke UIA..haa yang ni betul :) haha 

and seb baik lah orang tak ramai..jadi tak de lah menuggu untuk di interview tu lammeeee cam aku an..okeyh unlucky me :p pfffft . okeyh then kiteorg g ofis ma aku to pick somethg..and then g makan...slrpppp :D haha
aku makan lasagna.. my fav kat nile :)

okeyh fine! xde lah nampak menyelerakan cam gambar nih :D tapi serius sedap :)

well, thats for the breakfast and luch + is equal to bruch :) haha and then cik nani menemani saya ( gedik! ) haha aku g beli barang2 nak wat shepherd pie :) ma yang nak wat..aku belikan barang saje :D haha

biler ma balik petang tuh ma ckp yang die lupe suh aku belikan cheese..and i said ; tak pakai cheese lah ma..x payah kot.. and besa lah ma win! she know the best! okeyh :) and disebabkan kedai2 berdekatan dirumah tiade yang menjual cheese mozarella tuh..aku and ayah aku g lah ke ong tai kim semata2 kerana cheese :) (nak perfect lah konon! ) haaha

and taraaaaa...

okeyh yang ni bukan yang ma aku wat! haha tak sempat nak amek gambar dah lesap :D haha tapi lebih kurang lah cam ma aku wat :)

and disebabkan this shepherd pie, aku makan malam tiga kali okeyh ! TIGA kali :DD HAHA gemok lah woiii! (padahal tak sedar memang dah gemok! ) haha tak kesah lah..sebab enchik tu love me just the way i'm are :) 

sekian, penat wookk makan :D haha

p/s : cik Hanani Naser, thanks for the day :) we had a great talk :) dah lame tak bersembanggg dengan kawan :)

2 comments:

FJ said...

sumpah jeles!

munirah said...

haha okeyh nanti okeyhhh :) haha