Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Friday, April 29, 2011

day 2 - 10 things i love . eceeeeeh :D

ohohoi ! dah masuk day 2 pon dah :D ( dari mane lah aku belajar bahasa melayu pon aku tak taw ) haha ape kejadah day day ni ? refer SINI baru faham ? okeyh jom sambunggg :)

10 things i love yehhh ?

love number 1 goes to -------------> jeng jeng jeng ( okeyh sikit pon tak berdebar stop it mun ! ) i love my family :) walaupun aku ni jenis memang cepat melenting and sangat senang bertegang urat dengan ahli keluarga, still, i love them damn much :) air dicincang takkan putus kan :)

2. aku suke sangat gelak ketawa :D see? aku banyak giler letak ':D' ni kannn ? sebab aku suke..and biler orang bace blog aku ke aku comment ke.. aku taknak deorg rase aku stress or what.. sebab tu lah aku cakap hape ke tulis hape ke mesti wajib ade 'HAHA and ;D' :) and lihat bace entry giler korea ni :D

3. aku suke bace belog orang . kadang-kadang silent reader lah an.. tak comment bace je :) macam blog kak sherah , kak anisah shurfa , and yang paling wajib bukak cik epal ( ehh, asal takde akak ? ) takpe bagi nampak mude sket kat cik epal nih :D

4. aku suke B.I.R.U haha seee ? harini aku kuar ngan akak sume biruuuuu :D haha from top to toe :D kecuali beg lah :(

5. aku suke azhar sulaiman :D aci tak macam ni ? haha ( okeyh gatal, next please =,=' )

6. aku suke buat kawan orang putih cakap make friends :) orang hitam je cakap buat kawan :D haha ( bm aku makin lame makin huduh )

7. aku suke makan kuey tiow kungfu, and macam macam lagi makanan western :D tapi part best nye.. biler aku suke makanan tuh..aku belajar buat.. so that biler perut jerit jerit mintak makanan, kepala hangin mengidam.. aku wat je macam dalam entry ni..sekarang sedang mahu belajar buat lasagna :)

8. aku suke ( asyik start ni je ) aku jugak suka tido :D haha ni part yang sume pon mesti agree :D haha terutamanya bapak aku.. and ... ( sambung 9 ade kaitan ) :D

9. setiap kali tido, wajib berselimut and lately ni..tido mesti kena peluk bantal :D macam malam tadi..macam mane ntah bantal kesayangan aku terjatuh kat kakak aku or kakak aku hambik aku tak pasti, yang pasti dalam kol 5 camtu aku terjage rase missing something je.. maka dengan rase geram terjage tengok kakak aku peluk bantal aku dan tarik then continue tido :D haha adik yang kejam bukan ? haha

10. finally the last point :D last sekali aku sukeeeee berdiam diri apabila marah :D haha sebab kalo aku sembur takut berlebih lebihan pulak.. so its better for me to remain silent :)

fuhhh, akhirnya.. aku biler start tulis mule lah pikir.. nak tulis hape ni..ape lagi eyhhh ? tapi dah nak 9 10 tu mule lah kepala nak tulis sampai 20 :D haha i should stop by now.. dah melalut dah ni :D kalau kau orang ade wat jugak.. meh tinggal comment meh..tak buat pon boleh tinggal kan comment jugak ( promote suh comment ke hape ? ) haha

avios :)

4 comments:

sherah said...

sherah wajib!selubung selimut bila tidur.kalau takde selimut memang takleytido.

thanks beklink ai yaw hehe malu :P i biase2 je pon :)

bagus la suke gelak u mesti happy golucky kan orgnye :)

munirah said...

haha same lah :D ur welcome :) boleyh lah :D sikit sikit gelak :D haha

sailaaf said...

num 7 tu sukaaa ok..haha..fevret...

munirah said...

yang mana ? part makan ke kueytiow ke ? haha