Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 26, 2011

wanita bertudung di FB ?

ya kenapa dengan wanita yang bertudung kat fb ? salah ke ? menutup aurat bukan ? iye.. tak salah :) sweet gitu cam aku auww ! ( tak malu nak puji diri sendiri jugak :D ) tapi betul bukan ? wanita bertudung sweet manis gula-gula candy bar :) ( okeyh enough kau mun ! )


mari straight ke tajuk asal kite..( sile jangan menyimpang banyak2 lah ! ) aku dah jumpe ni lame sebenarnye and cam lambat nak tulis and maybe ade yang bace and cakap ' lame lah pompuan nih ! ' so what ? belog haku ! haha okeyh melencong lagi aku ! damn ! mari lihat ini :




giler an ade jugak oarng giler yang buat blog macam ni ? huh.. tak paham aku -,-' ape motif die sebenarnye wat belog camni ? fening fening aku pikir kan and tengok follower die tuh.. KENAPA MESTI ADE YANG NAK FOLLOW ? and pompuan pon ade kot.. aku bace ni kat belog wootwoot ni tak nak cakap banyk..nak kate aku baik sangat pon memang tak sangat :D jom g terjah blog woot woot tu..die tulis lagi baik dari aku :)

p/s : bnda ni dah lame dalam draft :D haha ingt entry INI macam m.cik melle cakap, kalo aku tulis je entry yang aku nak tulis dah jadi 1 entry :D tak paham ? macam keling  ? tape..biar aku je paham :D haha

No comments: