Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 4, 2011

day 6 - 10 items that i cant live without .

assalamualaikum :) ( terasa sopan tetibe :D ) haha tapi tak salah bukan mendoakan kesejahteraan orang lain :)

okeyh ! sepatutnye aku wat entry tiap2 hari lah kan kan ? tapi dah macam hape dah :D haha sebelom aku melalut dengan lebih baik, mari start dengan ini :)

1. handphone :) g toilet je aku tak bawak :D haha kalo buat housechores pon bawak kot :D haha dengar radio and lagu and msg :D haha


2. items je ehhh ? ermmm netbook tercinta (?) haha walaupon dah selalu jammed bagai..still aku syggg :) ( ni sebab tak dapat yang baru :D ce dapat baru ? ) haha

3. external hardisk :) dalam hd aku banyakkkk giler isi :D haha citer korea, movies, pict and yang paling penting.. FO and RUNNING MAN :D hahaha ni kalo balik kg mesti bawak :D haha bohsan woah biler tak leh online :D haha


4. botol tupperware . owh ini mak aku bace mesti proud dengan anak die :D haha sebab aku memang jenis minum air kosong dengan kadar yang banyak :D ( sile ignore bm aku ! )


5. purse . haha ni kalo tak bawak kena wajib patah balik ! haha macam mane kuar umah tak bawak purse ? duit nya lagih ? hahaha engak engak bisa ditinggalkan :D

6. lipbalm . sebabkan aku ni jenis cepat sejukk.. nanti bibir pucat bagai :D jadi lipbalm is a-must-to-have things in my bag :)

owh..gambar ni paling cute ! hahaha

7. nescafe ? masuk dalam item tak ? hahaha ini memang wajib minum :D hahaha aku ade gastrik, doktor larang dah minum nescafe nih :D tapi org degil cam aku mane kenal orang larang larang nih :D hahaaha

8. selimut :D owhhh ini kalo takde tak boleh tido nih ! wajib ade :D

9. penat dah pikir :D hahaha gapo lagi eyhhh ? owhhh minyak kapak. aku adalah seorang sakit kepala yang tegar :D haha kejap kejap sakit pale.. jadi parents macam dah tak heran dah :D haha unless aku dah saket sampi nages nages lah :)

10. owhhhh kredit :( sebabnya akan terjadi lah salah faham dan payah nak kol lah bagi sume ;D haha

tu dia ! penat eyhh ceq pikiaq :D

1 comment:

Melle Abadi said...

lipbalm, kita sama ! aku sangat memerlukan lipbalm