Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 9, 2011

satu selama lamanya :)

assalamualaikum .

dah lame tak mengupdate blog :D haha 10 things pon tak habis buat lagi :D haha nevermind lah :D nanti aku rajin aku sambung :D

okeyh macam sume orang dah taw lah an ? hari ni hari IBU :) ( entry ni patot post semalam, tapi sebab lembab nak upload pict, jadi post arini :D ) yeay ! i love u ma :* mmmmmuaaaaahhhhh jadi macam memang biase lah sume pon sebok nak tulis status sal ibu :D haha entry sal ibu mak kau orang an ? so do i :D

ni ibunda tersayang aku ,

currently my profile picture :D haha muke sameeee an ?

lepas aku upload je tukar gambar ni kat fb, mule lah :D haha ade yang post wall sebegini , 



klik untuk tumbesaran lebih kuat besar :D

sabtu tuh pagi pagi lagi aku and akak aku ikut ayah kiteorang g dengar talk pasal dinar and dirham dekat damansara :) ( kalo aku rajin aku cite sal dinar and dirham ni okeyhhh :D ) then pergi pj jap pick my stuff yang aku beli kat fifie :D and then heading to our lovely home :) haha penattttt woahhh :D balik sume konon konon nak tido lah konon tuh online :D haha including me :D

and kalo mengikut islam lah an , malam selepas maghrib bererti hari esok nye kan kan kan ? jadi malam tu lah kiteorang gi makan luar :D

aku and akak plan nak belanja ma makan pizza hut je :D kiteorg kocek nipis lah :D haha pizza hut je lah okeyh ma ;)


mule mule haruslah gambar anak anak yang giler camera an ? haha ma ckp ' tutup mulot tuh ! tak cantek nampak gigi :D '

ayah and ma :)

sebab pizza ni lah kiteorg g pizza hut :D haha bentuk die love :)

and ahad tu kiteorang bagun awal , awal lagi dari ma..siap siap sebab ayah ajak g men bowling :D yeay ! tapi akak tak leh ikut sebab die keja :( tak pe ye akak, aku men kan untuk kau :D hauaahahahuaha aku kejam :D haha.

pagi tuh aku kejut ma.. salam die cium sume and wish her happy mother's day :) and then adik aku yang tido ngan ma aku jeles :D haha die bgun terus baring atas ma aku :D haha kau henggat kau ringan ke ? bagun  lah ! ( aku lah cakap !:D haha ) ma gelak senyum je bahagia :)

Happy mother's day ma :) iloveyou so much :) i'm so sorry for what i've done :'(. this song, for u :)


p/s sebenarnye patotnye dah lame dah post :D haha tapi sebab atas keran tertentu, ni baru nak post :D hahaha

No comments: