Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, May 19, 2011

day 8 - 10 of my favourite songs :D

assalamualaikum :)

dah lame sangat tangguh tangguh :D haha mari habiskan okeyh :D tak paham ? sini

10 favourite songs ehhh ? banyak sangat lagu yang aku suke :D haha but this is the list of song which i must play in my phone :D

A year without rain - selena gomez :D

tell me goodbye - bigbang :D

dia milikku - Yovie and Nuno

insan bernama kekasih - UNIC :)

just the way you are - bruno mars :D

The man who cant be moved - The script :D

yang terindah - dakmie :)

yang sempurnakan - 6ixth sense :)

let me hear your voice - bigbang :D

impian kasih - inteam :)

permaisuri hatiku - Hijjaz :)

owhhh sume sekali ade 11 :D haha aku kesah hape ? aku punyer belog :D haha lagu lagu diatas ade yang di bagi oleh itu enchik , ehem ehem :D in other words, die dedicate the song for me lah :D hahaha malu lah konon (?) haha the one with the ' :) ' tu die bagi :D and the one yang ade smiley ' :D ' aku yang sukeeeee :D haha

kebanyakan lagu aku akan suke based on two reason, aku rase kebanyakan orang pon camtu kot (?)

1st, sebab maksud lagu tu sendiri :D sweet sweet bagai tuh mesti aku suke :D haha ( gatal an :D )

2nd, sebab music die :D contoh macam leavin' jesse mcartney kot (?) tak sure lah.. before this aku suke kot lagu tu sebab music die lah an bukan maksud lagu tu bagai, but then 1 day tengok video clip die.. terus tak suke ! hahaha

lately ni banyak je lagu aku suke tapi nak wat list memang panjang lah an :D dengan korea nyer, english banyak version nyer lagi :D haha

p/s nak g ajar iffah :D bye :)

2 comments:

myracupcake said...

hihi eyhhh awak punn buat 10 things jugak ! sep sep sikit ! HAHA tapi kita baru day two*hampa* hahaha

munirah said...

haha ha'a gv me 5 ! okeyh :D haha okeyh lah tu :D sket sket lah ye dok ? :)