Assalamualaikum :) i'm Munirah. this is my blog. i'm writing things that bugged in my mind, do respect me if u wanna me to respect u :) family . friends . him :) they are all mine. i become stronger with them by my side :)
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, September 1, 2012

resepi dan makanan dan lapar

salam :)

dah lama rasanya tak update blog. kadang kadang macam macam rasa nak tulis, but rasa macam personal things sket sket pon macam nak tulis tuh, too childish, jadi malas nak hupdate dahhh terus -.-

BUT one thing yang aku suke, makanan :D patut membesor *ehem at this age, 20 aku rasa remaja perempuan seperti aku dah patut reti masak macam macam dahhhh haha

ma aku selalu cakap 'ma umur kau nih dulu ini itu ini ituuu dah reti masak, belajar lahhh masak, dah tak lama lagi umur tuh dah boleh kawen' haha okayh fine part kawen aku tambah hikhok :D

nak kate lansung tak reti masak tuhh, tak lah jugak :D reti lahh cuma nak tanya pendapat lah sesiapa yang membaca nih kaaaaan *macam ada je :P*

at the age of 20 nihhhh, ape makanan or masakan yang 20 years old girl perempuan, patut reti dahhh masak ? :)
so mulai sekarang, saya akan lagi rajin post pasal makanan *muke tekad ! hahaha mana lah taw ada orang yang amek resepi aku dan memasak nanti sobsosb*terharuuuu haha belom pape dahhh fikir org nak bagi credit ! haha

teaser (?) haha



No comments: